Forgotten Stable.
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Forgotten Stable.

Życie w stadninie opuszczonej przez ludzi. c:
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Rangi.

Go down 
AutorWiadomość
Ikar

Ikar


Liczba postów : 923
Tytuł : Gł. Admin | Elita.
Stajnia : Pierwsza.
Płeć : Ogier.
Forgotten Points : 270 FP.
Potomstwo : Ice, Hawaii.

Rangi. Empty
PisanieTemat: Rangi.   Rangi. EmptyWto Lut 17, 2009 2:29 pm

RANGI PODSTAWOWE DLA WSZYSTKICH STAJNI:

¤ Champion Stajni [1] – koń, który ma za sobą najwięcej osiągnięć, jest można powiedzieć najlepszy.
¤ Przywódca / Przywódczyni [2] - szanowany i słuchany przez inne konie w stajni. Przewodzi im i jest można powiedzieć ich guru. W Stajni Pierwszej tę rangę obejmują klacz oraz ogier, w Stajni Drugiej oraz Czwartej dwie klacze, zaś w Stajni Trzeciej dwa ogiery.
¤ Sportowiec Stajni [2] - ranga o mniej więcej takiej samej wartości jak champion, różnią się jedynie tym, że sportowiec jest dopiero początkujący w zawodach. Jest jednak doskonale zajeżdżony i ma mnóstwo umiejętności.
¤ Dzika Dusza [3] – postrach stajni, ma trudny charakter i nie każdy jest w stajnie go opanować.
¤ Zastępca Przywódcy / Przywódczyni [2] – wiadomo. Ktoś kto zastępuje przywódcę / przywódczynię podczas jego / jej nieobecności.
¤ Skoczek/ Ujeżdżeniowiec / Pokazowiec / Wyścigowiec [bez ograniczeń] – koń specjalizujący się w danej dziedzinie.
¤ Dziedzic / Dziedziczka [bez ograniczeń] – potomstwo przywódcy / przywódczyni, które jest ich prawym kopytem. Dziedziczy przywódctwo po rodzicach.
¤ Przewodnik Rekreacyjny [1] – Jest najlepszym w stajni koniem rekreacyjnym, łagodny, spokojny, idealny dla początkujących jeźdźców
¤ Koń Rekreacyjny [bez ograniczeń] - koń specjalizujący się w działalności rekreacyjnej.
¤ Zwykły Koń [bez ograniczeń] – koń nie zajmujący żadnej konkretnej pozycji w stajni.
¤ Źrebak [bez ograniczeń] – młody koń.


¤ Gajowy [Stajnia Pierwsza.] – Jest to osobnik, który nosi w sobie zamiłowanie do przyrody. Jest opanowany, spokojny i inteligentny, co znakomicie wpływa na jego zajęcie. Potrafi komunikować się z różnymi leśnymi stworzeniami, a roślinność w pewnym stopniu potrafi nagiąć do swojej woli, co wymaga to od niego długich, wyczerpujących treningów, które nie zawsze dają oczekiwane skutki.
¤ Strażniczka [Stajnia Druga.] – Ta klacz jest nadzwyczaj zwinna i silna, ciesząca się dużym szacunkiem innych koni. Jest miła, serdeczna, acz potrafi pokazać przysłowiowy pazur. Z powołania pomaga porywanym klaczom, a sama nie przepada za ogierami. Z dużym powodzeniem może zażegnać konflikty między dwoma końmi.
¤ Wampir [Stajnia Trzecia.] – Arogancki, zimny i bez jakichkolwiek wątpliwości bezlitosny osobnik. Wampir zazwyczaj jest gwałtowną istotą, która działa pod wpływem silnych emocji, ale potrafi również być oazą spokoju. Ma na pierwszy rzut niewidoczne kły i posiada niezwykle przydatną umiejętność – umie przemieniać się w nietoperza, aczkolwiek szybko go to męczy. Radzę z nim nie zadzierać, gdyż taki ogier może pozbawić ciepłej krwi przepływającą przez organizm ofiary…
¤ Nimfa [Stajnia Czwarta.] – Pełna uroku, wielbiąca rozkosz i dobrą zabawę. Jej ruchy są przepełnione pięknem i lekkością. Ona jest urodzoną uwodzicielką, dobrze wykorzystującą swoje atuty. Nikt by nie podejrzewał, że jest słodkim cukierkiem cukierkiem z gorzkim nadzieniem. W głębi swojej duszy nie szanuje niczyjego życia z wyjątkiem swojego. Jest przebiegła, podstępna i zawsze atakuje wtedy, kiedy najmniej jej wybranek się spodziewa, obdarowując go lodowatym pocałunkiem śmierci.


ŻYWIOŁY:


Kilkanaście lat temu, gdy Forgotten Stable jeszcze raczkowało, do właściciela stadniny przyszedł tajemniczy mężczyzna i wręczył mu sześć par podków, zwanych później Podkowami Żywiołów, każdą w innym kolorze. Następnego dnia znaleziono go martwego na polu niedaleko stadniny. Właściciel stadniny, nieświadomy niczego, zaniósł podkowy do kowala i podkuł sześć swoich najlepszych koni, po dwa ze Stajni Pierwszej, Trzeciej oraz Czwartej, gdyż Stajnia Druga jeszcze wtedy nie istniała - wybudowano ją dopiero pięć lat temu. Podkowy okazały się magiczne i podkute konie posiadły niezwykłe właściwości, pozwalające władać żywiołami ...

Stajnia Pierwsza:
¤ Woda {Ikar} - Koń poruszający się z niezwykłą gracją i płynnością. Od razu wyróżnia się w tłumie. Każdy go szanuje, gdyż wie że lepiej z tym żywiołem nie zadzierać. Potrafi różne sztuczki, jak każdy żywioł, tutaj zostawiamy już wszystko wyobraźni jak i wyżej i niżej. Jego szczęśliwe dni to 6 i 19.
¤ Piorun {-} - Koń posiadający ten żywioł jest wiecznie nabuzowany, jakby kłębiła się w nim masa energii. Gdy się zezłości strzelają pioruny, a niebo nachodzą czarne, brzydkie chmury. Umie on władać elektrycznością. Lepiej nie wchodzić mu w drogę. 15 i 30 dnia miesiąca, niezależnie od rangi, jest najsilniejszy.

Stajnia Trzecia:
¤ Ziemia {Lucyfer.} - Koń niekoniecznie kochający przyrodę, ale bardzo inteligentny i obeznany. Ziemia jest mu podległa i wszelka roślinność z tym związana, więc lepiej uważać na to co się mówi bądź robi w jego towarzystwie. 10 i 20 dnia miesiąca jest najsilniejszy, bez względu na ilość kropek pod rangą.
¤ Lód {Fatum} - Brr zimno! Koń posiadający ten żywioł ma wiele możliwości, zależnie od wyobraźni oczywiście, może was przymrozić do podłoża, bądź sprawić, że wasze kopyta obrosną lodem i nie będziecie mogli ruszyć. Może też całkowicie was zamrozi i postawi w swoim boksie jako statuetkę? Jego szczytowe dni to 2 i 25.

Stajnia Czwarta:
¤ Ogień {Lollipop.} - Istnie gorący temperament tego konia budzi respekt każdego. Czuć od niego bijące ciepło i to nie bez powodu, bowiem w jego duszy i ciele jest aż nadmiar tego żywiołu. Gdy się złości, jakaś niezwykła siła sprawia że płoną mu oczy, a spod podków lecą iskry, zapalając wszystko co się da. Jego szczytowa forma wzrasta w dzień 18 oraz 29.
¤ Powietrze - Ach ... kto by nie znał powiedzenia że nie można bez powietrza? Lepiej strzeżcie się, bowiem koń ten może odciąć wam dopływ tej szacownej mieszaniny atomów. A może potrafi wytworzyć tornado? Nie chciejcie się dowiedzieć. Koń osiąga szczyt swojej mocy 12 i 24.


ŻYWIOŁAKI:

Źrebak dwóch koni o randze Żywioł [matka Żywioł & ojciec Żywioł] dziedziczy moc po rodzicach. Może sam dokonać wyboru, po którym rodzicu odziedziczy żywioł [np. jego ojcem jest Lucyfer {Ziemia}, a matką Lollipop {Ogień}. Źrebię może wybrać sobie albo Ziemię, albo Ogień]. Takie konie nazywane są Żywiołakami. Żywiołaki mogą używać swojej mocy bez ograniczeń [tak samo, jak Żywioły], nie przekazują jednak swojej mocy potomstwu, tzn. nie przekazują magicznych właściwości `dalej`. x3

KRYSZTAŁY {STAJNIA DRUGA}:

Kryształami nazwano trzy najpotężniejsze klacze ze Stajni Drugiej. Ich nazwa pochodzi od kryształu [różowego - Miłość, fioletowego - Psychika lub błękitnego - Bańka] wbitego w `czoło` klaczy, który sprawia, że posiada ona magiczne zdolności. W trakcie używania mocy przez klacze kryształ świeci intensywnym światłem w danym kolorze [różowym, fioletowym lub błękitnym].

¤ Miłość [kryształ różowy] - klacz z kryształem Miłości zna wiele czarów i uroków związanych z tym uczuciem. Potrafi rozkochać i owinąć sobie wokół palca każdego ogiera. Piękna, lecz niezwykle niebezpieczna, posiada całkowitą władzę nad miłością, pięknem, wdziękiem oraz urokiem. Wbrew woli ogierów czasem sprawia, że zakochują się w jakiejś klaczy z jej stajni, albo odwrotnie ... Potrafi także wprawiać ich w miłosny trans i nakłaniać do robienia rzeczy, których z własnej woli nigdy by nie zrobili, oczywiście, związanych z miłością.
¤ Psychika [kryształ fioletowy] - Posiada zdolności paranormalne takie jak regeneracja, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłości, lewitacja czy telekineza. Potrafi także `wkraść` się w umysł innego konia i manipulować jego wspomnieniami. Za pomocą hipnozy może sprawić, że dany koń będzie wykonywał jej polecenia ... Lepiej się do niej nie zbliżać, gdy jest w złym nastroju. x3
¤ Bańka [kryształ błękitny] - klacz z kryształem Bańką, ma nieograniczone możliwości władania bańkami powietrznymi. Może zmieniać ich kształt i objętość, a również zamykać w niej konie i przedmioty. Bańka pozwala jej oddychać w środowisku podwodnym, władza nad bańkami umożliwia jej również przemieszczanie się w nich [czyt. latanie]. Klacz porusza się z niesłychaną gracją, tak jakby była na tyle lekka, że potrafiła by latać. Wszystko to zyskuje dzięki błękitnemu kryształowi w kształcie rozgwiazdy, który tkwi między jej oczami.


WŁADCY:

Stajnia Pierwsza:

¤ Władca Słońca - brat Władczyni Tęczy. Ten ogier posiada całkowitą władzę nad ciepłem, pogodą i promieniami słonecznymi. W jego towarzystwie zawsze jest gorąco, a ziemia pod jego kopytami nagrzewa się i przez chwilę świeci intensywnym, słonecznym blaskiem. Podobno przybył na ziemię prosto ze słońca, by rozgrzać tamtejsze oziębłe klacze. Wystarczy, by skierował promień słońca na klacz, a tej już robi się gorąco. Jednak radzę nie podchodzić za blisko - można się poparzyć! <3
¤ Władczyni Tęczy - siostra Władcy Słońca. W jej oczach, grzywie, ogonie oraz kopytach można dostrzec tęczowy blask. Potrafi wywoływać tęczę w dowolnymi miejscu i momencie, a nawet spowijać przedmioty i konie tęczowymi pasmami. Po tęczy może wspinać się bardzo wysoko, dlatego często gości w podniebnym pałacu Władczyni Chmur. Kto wie, do czego jeszcze jest zdolna? x3

Stajnia Druga:

¤ Władczyni Chmur - istny anioł. Ta klacz posiada puszyste skrzydła z białych piór, dzięki czemu potrafi latać. Jej ulubioną rozrywką są kąpiele w miękkich chmurach, które często urządza w swoim podniebnym pałacu. Wstęp mają tam tylko ogiery wybrane przez anielicę oraz klacze będące jej podwładnymi. Gdy na skrzydłach zlatuje na ziemię, zawsze budzi zachwyt. Jej źrebięta posiadają małe, puszyste skrzydełka u kopyt. A ma ich wiele, gdyż żaden ogier jej nie odmówi. <3
¤ Władczyni Gwiazd - ta klacz jest gwiazdą, która spadła na ziemię. Jest także inna, niż wszystkie ziemskie klacze. W jej grzywie oraz ogonie znajduje się gwiezdny pył, dzięki któremu może osiągnąć wszystko, czego pragnie. Wystarczy, że sypnie pyłem na konia, a ten już jest na każde jej skinienie. W ciemnościach świeci jasnym, gwiezdnym światłem. x3

Stajnia Trzecia:

¤ Władca Strachu - ten ogier dobrze wie, czego obawiasz najbardziej. Potrafi urzeczywistnić twoje najskrytsze lęki i fobie. Sprawi, że umrzesz ze strachu, zsyłając na ciebie plagę pająków albo tworząc fałszywą wizję przedstawiającą twoich przyjaciół konających w cierpieniach. Nawet najbardziej przytulne miejsce zamieni w krajobraz rodem z koszmaru. Jego klacz jest mu całkowicie posłuszna i żyje w wiecznym strachu... Ale ma to swoje dobre strony. Takiego ogiera nie znajdzie nigdzie indziej. (;
¤ Władca Piekła - ten ogier to prawdziwy diabeł. Narodził się w piekle i wyszedł na ziemię, by szerzyć zło i rozpustę. Posiada ostre rogi, a w jego oczach wiecznie płonie ogień. Nawet najbardziej cnotliwą klacz namówi do tego, by zgrzeszyła. Żadna mu się nie oprze. >3

Stajnia Czwarta:

¤ Władczyni Ciemności - ta klacz stworzona z mroku potrafi sprawić, że ciemność nastanie w najmniej oczekiwanym momencie. Dodatkowo, podczas panowania ciemności, może sprawić, że każdy będzie jej posłuszny. Gdy gasną światła, jako jedyna widzi w mroku i potrafi się w nim poruszać. Niezwykle niebezpieczna i nieprzewidywalna, swoje ofiary zazwyczaj zabiera na małe `sam na sam` w ciemnościach. Na zadzie posiada szary, lśniący kryształ w kształcie półksiężyca. <3
¤ Władczyni Trucizny - zamiast krwi, w ciele tej klaczy płynie trucizna. Dlatego gdy się zrani, lepiej się do niej nie zbliżać. Sam jej dotyk jest toksyczny, a co dopiero jej pocałunek? >3 W jej boksie jest pełno różnych fiolek z truciznami, które regularnie pije, by utrzymać poziom toksyczności w organizmie. Ona sama już się do nich przyzwyczaiła, więc nie szkodzą jej. Jednak dla innych koni z pewnością są śmiertelne. Jej oczy oraz ślina świecą na fluorescencyjny, zielony kolor.

ZWIERZE {PO 2 W KAŻDEJ STAJNI}:

Konie mianowane na Zwierza, mogą sobie wybrać dowolne zwierzę, w które będą mogły się przemieniać w dowolnej chwili, a także przejmą jego umiejętności w końskiej formie [np. koń z rangą Zwierz {Kot} może zmieniać się w kota, a jako koń świetnie widzi w ciemnościach] <3.


Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Czw Kwi 23, 2009 11:22 am, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
 
Rangi.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nowe rangi.
» Rangi, a ilość gwiazdek.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Forgotten Stable. :: Energy Stable. :: F.A.Q. :: Rangi.-
Skocz do: